Erplast

Oferta

Produkcja

Tablice pryzmowe

Tablice pryzmowe są jednym z elementów Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem. Urządzenia VMSC (Variable Message Signs klasa C) dotyczą zarządzania objazdami. Ich wielkość na drogach szybkiego ruchu to wielkie w standardzie „eksperymentalne”. Wpływa to na ich największe rozmiary i zdecydowanie stanowią wyzwanie na budowie.

Tablice pryzmowe jako jedyny element KSZR stanowi również element Stałej Organizacji Ruchu. Wiąże się to z tym, że ich brak lub niekompletność zablokuje dopuszczenie drogi do eksploatacji. Erplast oferuje produkt kompletny również z integracją oraz zarządzaniem treściami!

PROSTA I SOLIDNA KONSTRUKCJA

Do budowy tablic wykorzystywane są standardowe produkty Erplast w tym płyta warstwowa, która zapewnia sztywność

GWARANCJA WYKONANIA

Wieloletnie doświadczenie Erplast w wykonywaniu największych kontraktów w Polsce daje pewność,
że zadania zostaną wykonane w terminie przy zachowaniu wysokiej jakości

DOŚWIADCZENIE W REALIZACJI

Erplast posiada znaczne doświadczenie w realizacji kontraktów w całej Polsce, profesjonalna kadra
inżynierska pomaga rozwiązywać problemy

 

Tablice objazdowe F8

Tablica pryzmowa F-8 to nowoczesne rozwiązanie stosowane są wszędzie tam, gdzie zachodzi okresowa konieczność zmiany organizacji ruchu drogowego. Erplast posiada doświadczenie w projektowaniu oraz montażu takich tablic.

Ich wykorzystanie znacząco podnosi standard bezpieczeństwa na drogach, pozwala stworzyć efektywny system zarządzania ruchem i informacji drogowej dla kierowców. Tablice objazdowe kierują ruch na objazdy, przedstawiają ich schemat oraz oznakowanie tras.

Tablice F8 stosuje się w wymiarach 2,5 m szerokości na 3,0 m wysokości. Wymiary te wynikają z wytycznych do oznakowania eksperymentalnego.

Standardowo tablice F8 projektuje się na łącznicach i droga poza ciągiem głównym drogi ekspresowej lub autostrady dlatego zastosowane czcionki mogą być mniejsze niż na tablicach typu E przy zachowaniu czytelności.

  • Mechanizmy samosmarujące,
  • minimalne wymagania serwisowania,
  • doświadczenie w realizji od ponad 53 lat,
  • precyzyjne obracanie pryzm,
  • 45 kg - średnia waga 1 m2 tablicy,
  • 9W silnik napędzający mechanizm,
  • wysoka efektowność układu,
  • możliwość zasilania solarnego,
  • integracja w Systemach Zarządzania Ruchem.
Tablice typu E1, E2

Kompletny system składa się z wielu urządzeń zbierających dane oraz pakietu znaków wprowadzających awaryjne procedury objazdowe. Istotne są tablice przedrogowskazowe E1, drogowskazowe E2 oraz znaki objazdowe F-8. Znaki mogą być skomunikowane ze sobą za pomocą sieci kablowej lub bramek GSM.

Erplast sp. z o.o. ma znaczne możliwości w zakresie montażu znaków, wykonywaniu nadruków cyfrowych i oklejaniu pryzm. Co więcej projektowane tablice są zgodne z najnowszym standardem oznakowania na drogach S lub A, gdzie stosuje się tablice WIELKIE, EKSPERYMENTALNE.

W zależności od wielkości, stosowane są tablice w pełni pryzmatyczne lub tzw. hybrydowe. Oznacza to, że część powierzchni zmienia swoją treść zgodnie z procedurami, reszta zaś pozostaje stała. To rozwiązanie jest szczególnie korzystne w przypadku wielkich tablic typu E, w standardzie EKSPERYMENTALNE.

  • Mechanizmy samosmarujące,
  • minimalne wymagania serwisowania,
  • doświadczenie w realizji od ponad 53 lat,
  • precyzyjne obracanie pryzm,
  • 45 kg - średnia waga 1 m2 tablicy,
  • 9W silnik napędzający mechanizm,
  • wysoka efektowność układu,
  • możliwość zasilania solarnego,
  • integracja w Systemach Zarządzania Ruchem.
Szkolenia i konferencje

Sterowanie ruchem z wykorzystaniem znaków pryzmowych stosowane jest tam, gdzie może zaistnieć okresowa konieczność zmiany organizacji ruchu. Oznakowanie pryzmowe wprowadzane jest wymaganiami Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem na węzłach drogowych autostrad i dróg ekspresowych. Technologia pryzmowa pozwala na zmianę treści statycznej znaku poprzez zastosowanie systemu mechanicznego obrotu pryzmami, które po zmianie położenia prezentują alternatywną treść znaku (typu, A, B, C, D) lub tablicy kierunkowej (E1, E2, F8) Pryzmowe znaki zmiennej treści (PVMS) wraz ze znakami wykonanymi w technologii LED tworzą spójny system informacji drogowej dla kierowców.