SPRZEDAŻ OSŁON TMA I TTMA
Chcesz ograniczyć występowanie zagrożeń związanych z prowadzeniem prac na drodze?
Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, którzy wykonują prace na pasie drogowym drogi ekspresowej lub autostrady, powinno być Twoim priorytetem. W ERPLAST polecamy naszym klientom skuteczne rozwiązanie – w roli zabezpieczenia dobrze sprawdza się mobilna poduszka zderzeniowa.
Marka ERPLAST to ponad 30 lat doświadczenia i zaangażowania w tworzenie bezpiecznych i wytrzymałych rozwiązań dla infrastruktury drogowej. Jesteśmy rozpoznawalnym producentem tablic, znaków drogowych, TMA oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, z których korzystają na co dzień firmy zajmujące się pracami na drogach ekspresowych i autostradach. Naszym klientom oferujemy nie tylko zakup wysokiej jakości produktów, ale również instalacje kompleksowych rozwiązań. By spełnić oczekiwania zmieniającego się rynku, umożliwiamy także wynajem urządzeń na dowolny okres. Skontaktuj się z naszym doradcą, jeśli chcesz nawiązać współpracę z zaangażowanym i doświadczonym parterem!
ETAPY REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Schemat postępowania w przypadku zakupu osłony energochłonnej
KROK i
Wybór TMA czy TTMA
KROK iI
Jeśli TMA – dostawa auta (pojazd powyżej 7,5 t DMC)
KROK iII
Adaptacja pojazdu – montaż bazy dokującej, doprowadzenie zasilania oraz montaż sterowania z kabiny kierowcy
KROK iV
Montaż osłony TMA/TTMA wraz z tablicą zamykającą U26a
KROK V
Odbiór pojazdu + szkolenie z obsługi
KROK Vi
Serwis i wsparcie w sytuacji wypadku, możliwość wynajmu osłony w ciągu 12-24h, serwis mobilny, obsługa likwidacji szkody
PLIKI DO POBRANIA
SKONTAKTUJ SIĘ Z DORADCĄ SPRZEDAŻY
Wybierz Erplast! Nasi doradcy dobiorą najlepsze rozwiązania dla Ciebie, przygotują wycenę i poprowadzą całą sprzedaż w jasny i rzetelny sposób.
Nowoczesne rozwiązania
– produkcja Verdegro group
Grupa Verdegro jest europejskim producentem osłon energochłonnych montowanych na ciężarówkach przetestowanych zgodnie z raportem NCHRP 350. Produkty są dodatkowo przetestowane w procedurach: TL-3-52 i TL-3-53!
Od 2013 roku Verdegro jest europejskim producentem NCHRP 350 TL-3 TMA-US 100K, który również pomyślnie przeszedł opcjonalny test zderzenia w Wielkiej Brytanii (TD 49/07) przy prędkości 110 km/h.
Poduszka zderzeniowa montowana na ciężarówce TMA-US 100K została zatwierdzona przez kilka akredytowanych laboratoriów testowych!
Spółka Erplast wykorzystuje podczas własnych prac oraz oferuje do sprzedaży produkty Verdegro już od 2020 roku.
INFORMACJE TECHNICZNE
TMA – osłona montowana na pojeździe ciężarowym
(ang. TRUCK MOUNTED ATTENUATOR )
- Osłona TMA produkcji: Verdegro TMA-US 100K.
- Mocowanie TMA do pojazdu. Tablica zamykająca U-26a montowana na osłonie.
- Sterowanie podnoszeniem TMA i ustawienia tablicy zamykającej U-26a z kabiny kierowcy.
- Oklejenie osłony licem znaku A-14, logo Zamawiającego z boku oraz czerwony pas obrysowy.
- Podłączenie zasilania TMA i U-26a do akumulatorów ciężarówki.
- Osłona posiada certyfikat CE.
TTMA – osłona MONTOWANA NA PRZYCZEPACH CIĘŻAROWYCH
(ang. TRAILER TRUCK MOUNTED ATTENUATOR )
- Osłona TTMA produkcji: Verdegro TTMA 100K.
- Tablica zamykająca U-26a (montowana na TTMA).
- Hak ciężarowy
- Sterowanie podnoszeniem masztu U26a oraz wybieranie trybu świecenia strzałki U-26a z kabiny kierowcy.
- Zasilanie podnoszenia oraz U26a z akumulatorów na przyczepie TTMA
- Wymaga pojazdu ciężarowego powyżej 7,5t DMC
- Osłona posiada certyfikat CE.
Od 2023 na drogach klasy a,s i GP stosuje się poduszki zderzenowe TMA lub TTMA
W ofercie dostawców poduszek zderzeniowych można znaleść pojazdy wraz z wyposażeniem w elementy energochłonne. Zabezpieczają one pracowników podczas pracy pod ruchem. Poduszki zderzeniowe oferowane przez Erplast oferujemy jako montowane na pojazdach (TMA) lub doczepione jako przyczepki (TTMA – Trailer Truck Mounter Attenuator). Wszystkie oferowane urządzenia posiadają odpowiedcnią ocenę techniczną wystawioną w kraju producenta przez akredytowaną jednostkę badawczą uznaną przez UE.
Urządzenia te należy stosować w miejscach lokalizacji pojazdów zabezpieczających najbliższych obszarowi robót ( z wyłączeniem dróg jednojezdniowych oraz dróg dwujezdniowych w obszarze zabudowanym).
Na czas wdrażania oraz usuwania oznakowania i urządeń BRD należy stosować pojazdy zabezpieczające wyposażone w poduszki zderzeniowe!
Na czas wdrażania oraz usuwania oznakowania i urządeń BRD należy stosować pojazdy zabezpieczające wyposażone w poduszki zderzeniowe!
Galeria
Kierowca wyszedł z wypadku bez żadnych obrażeń. Uderzył przy prędkości 120 km/h.